Edzés utáni gyors vacsora

posted in: Cikkek | 0

Főtt hajdinatészta, zöldséges-fűszeres darált hússal (itt marha):
— két főre kb. 30 dkg hús
— sok-sok zöldség egyéni igények szerint: itt zöldspárga, pak choi, újhagyma (egészben felhasználva), medvehagyma.

A darált húst és a zöldségeket kevés vízzel (ha van, akkor alaplével), majd egészséges zsiradékon pároljuk és kicsit pirítjuk.
Meglocsolható 1 dl kókusztejszínnel is.
Ízlés szerint fűszerezzük (itt zöldfűszerek és curry-stílusú keverék), sózzuk, esetleg borsozzuk.

A képen még kevert rukkola és spenót saláta, valamint Müller Ildikó fűszeres laktofermentált káposztája (Facebook: Fermentálás) látható.

Amennyiben a spárga helyett cukkinit használunk és csak az újhagyma zöld részét tesszük bele, akkor alacsony FODMAP-étrendben is OK.
Hajdinatészta helyett tapiókatésztával pedig paleolit szemléletű AIP esetén is OK.

Ez nem az új szakácskönyvünkből van
https://taplalkozasbeallitas.hu/videoshop/

De akár abból is lehetne…