Az előadás azoknak szól, akik heti max. 6 x 1,5 órát vagy ennél kevesebbet edzenek! Vagy végre szeretnének rendszeresen edzeni… 🙂 Idén is átfogó ismereteink, kutatásaink, tapasztalataink és eredményeink esszenciáját adjuk át. Egy új nézőpontot mutatunk be; ha úgy tetszik, igyekszünk hidakat építeni a hosszútávú egészségmegőrzés és a hiányos közegészségügyi/fitnessipari javaslatok közé ezen a területen is.


Vendégelőadónk ez alkalommal


Lakatos Péter – erőnléti szakértő, teljesítmény-specialista

 

 

és a 360°Akadémia alapítója.

Bemutatkozásához kattints a fotóra!

FÓKUSZBAN A KÉSZENLÉT

  • A készenlét fajtái
  • A készenlét mérési módjai
  • A készenlét alkalmazása a kapacitás fejlesztésben és terhelési paraméterek meghatározásában

CÉLUNK, HOGY AKTÍV-SPORTOS ÉLETET ÉLŐK ÉS AZ ÉLETMÓD-ELKÖTELEZETTEK számára mutassunk gyakorlati kiutakat az egymásnak ellentmondó táplálkozási tanácsok útvesztőjéből. Különleges előadásunkon többek között megismerkedhetsz az Előadók szakmai megközelítéseivel, mindemellett az elmúlt évek kutatásainak tapasztalatait is megosztjuk a résztvevőkkel.


  • miért NEM kellene egymás torkának esniük a különböző táplálkozási irányzatok képviselőinek a szabadidő-sportban sem?!
  • sportélettani alapok a különféle, sportágankénti mozgásformák fényében.
  • vércukor-típusok (glucotypes) és anyagcsere-profilozás
  • SZOMATO-, avagy az egyéni testtípusok jelentősége személyes céljaidat tekintve
  • hogyan ne ess az “Izmos felsőtestek és a kifutói karcsúság” marketingillúziójába
  • glükóz-, zsíralapú, rugalmas, vegyes anyagcsere-folyamatok? Nem, nem a “csalós napokat” fogjuk reklámozni pizzás vagy cukoralkohol-mázas körítéssel.
  • a “tiszta táplálkozás” kiemelt, de nem elcsépelt alapszabályait
  • a legismertebb életmód-programokat és ezek előnyeit/buktatóit
  • a különböző anyagcsere-profilok jellemzőit röviden
  • kapcsolódó LABORVIZSGÁLATOK tanulságait
  • új, konkrét NUTRIGENETIKAI fejlesztéseinket
  • a “nagyobb” teljesítmény-igény és a hosszú távú egészség közti szakadékok áthidalásának rendelkezésünkre álló eszközeit
  • a jótékony hatású és a magas tápanyag-sűrűségű táplálékokat, avagy Táplálkozás-Beállítás Nutri-Funkcionális ételek
  • a preventív egészségmegőrzés leghatékonyabb irányait a sporthoz kapcsolódóan (izületek, bőr, “túledzettség”)
  • mit mutat meg szervezeted a táplálkozásodról (speciális laborok, genetikai diagnosztika)
  • személyes életmód-programod hatékonyabb lesz és gyorsabban jönnek a sikerek is
  • vitalitásod és életkedved megújul
  • testsúlyod beáll a számodra ideális szintre
  • bizonyosságod lesz egyéni anyagcseréd fontosságáról
  • TELJESÍTMÉNYED ÉS REGENERÁLÓKÉPESSÉGED JAVUL
  • kiutat találsz az egymásnak ellentmondó mintaétrendek és táplálkozási tanácsok útvesztőjéből!
  • átfogóan és gyakorlatiasan… valamint személyre szabottan is.

“Hála égnek, hogy nem a mértékletesség és változatosság kulcsszavakat hajtogatták egész este az előadók, és nem ragadtunk le a vízfogyasztás fontosságánál sem! Emellett üdítő volt számomra is, hogy több komoly kérdést is fel lehetett tenni a témákat illetően.” – K. Kriszti

“Nagyszerű és hiánypótló rendezvény, hiszen nem a már elcsépelt, régen túlhaladott és személytelenül sablonos “csirkemell-rizs, túró cukormentes lekvárral, fehérje-turmixok és zabkekszek” világát mutatja be, hanem egy jóval személyre szabottabb és átfogóbb rendszert igyekszik átadni!

Pont, amit évek óta kerestem” – N. Ádám



Előadók






Várunk szeretettel Téged is!