3 ételötlet

3 ételötlet
Rebeka
2021.11.19.
  1. Alacsonyabb szénhidrát és magasabb zsír bevitel esetén egy isteni étel: zsiradékban, pl. kacsazsíron elkészített tökfőzelék, sóval, jó sok kaporral, ízlés szerint citromlével. Mellé kacsacomb (vagy libacomb) sült fokhagymával. Jól ismert hazai ízek, nagyon szeretem! (Laurien)
  2. A másik étel pedig egy kókusztejes gyömbéres-kurkumás csirke, sült főzőbanán (biztonságos keményítő és rezisztens keményítő forrás), sült cékla és répa (értékes színanyagokban gazdag) és egy egészen különleges olívabogyó, mely mindannyiunkat lenyűgözött. Aszalt borbolyával, mazsolával, narancshéjjal és fűszerekkel babonázott prémium minőségű olívabogyó, ami olyan isteni volt, hogy még aznap visszamentünk az üzletbe venni még (gödöllői ‘A Sonkás’). AIP esetén természetesen bármilyen jó minőségű natúr olívabogyó tökéletes (és remek omega 9 forrás).
  3. Zárásként pedig egy uzsonna vagy desszert ötlet, mely tényleg nem is lehetne egyszerűbb és nagyon finom: natúr élőflórás kókuszjoghurt áfonyával. Amikor összekeverjük, gyönyörű lila színe lesz, szerintem gyerekeknél is nagy sikere lenne ennek a “gyümölcs joghurtnak”!
Mindegyik étel beilleszthető szigorú paleolit szemléletű autoimmun-protokollba is.
 
 

https://www.facebook.com/TaplalkozasBeallitas/posts/4700558576661536

Ha időben szeretnél értesülni aktuális eseményeinkről, aktiváld havi rendezvényértesítőnket!

KIÚT A HORMONÁLIS EGYENSÚLYTALANSÁGOKBÓL!December 13. 17:30 HORMONÁLIS FÓRUMEST

Előadó: Bartha Ákos táplálkozás-kutató

Találd meg a hormonális egyensúlyt a táplálkozás segítségével! Hormonális egyensúlytalanságok kezelése természetes módon.

  • Tévhitek, buktatók és a valóban működő, hatékony természetes megoldások.
  • Tünetek és laborvizsgálati eredmények egyéni értelmezése/magyarázata.
  • Inzulinrezisztencia (IR) komplexen és más nézőpontokból is megközelítve.
  • stb.

Segítünk felfedni és megmagyarázni, hogy mi zajlik a szervezetben, hogy megtaláld az egyensúlyt.