Mai tápanyagdús reggelim

posted in: Cikkek | 0

Kókuszzsíron megpirított tőkehal, tojássárgájával (össze van keverve a hallal, mikor már a hal elkészült), friss korianderrel.

Köretnek hozzá rezisztens keményítőtartalma miatt hűtött rizst ettem (a nem hűtött rizs is teljesen tökéletes), de ez opcionálisan változtatható.
Gyermekvállalási célok támogatásánál mindig hangsúlyozzuk, hogy ne legyen túl alacsony a szénhidrát bevitel, legyen meg a napi 140-220 gramm (normál fizikai aktivitás mellett). Ennek legjobb formája pl. főzve, párolva: köles, hajdina, quinoa, vagy a korábban említett rizs, de természetesen akár gyökérzöldségek is (a gluténmentesség fontosságát külön érintjük a jövő heti előadáson várandóssági célok kapcsán).

Gyermekvállalási célból is mindig hangsúlyozzuk, hogy nagyon fontos a tápanyagdús étrend, ebbe beletartozik, hogy napi szinten szükséges 2-4 tojássárgáját fogyasztani többek között kolintartalma miatt. A kolin legalább annyira fontos, mint a folát.
Tápanyagdús étrendbe ezen felül a rendszeres omega_3 fogyasztás is beletartozik. Ennek legjobb formája hal, tengeri herkentyű vagy Omega3as tojás fogyasztása.

Rengeteg hasonló hasznos információval készülünk következő Carmenta Fórumestünkre is, mely teljes mértékben a gyermekvállalási célok támogatásáról szól.
👉
https://www.taplalkozasbeallitas.hu/varandossag-forumest-2…/

Várunk Titeket sok szeretettel.