Reggelire recept

Reggelire recept
2016.01.14.
Mi legyen a reggeli?

Hoztam Nektek egy remek és gyorsan elkészíthető alternatívát. Receptem autoimmun protokollunknak is megfelel.

Hozzávalók, 2 személyre:
  • 20-25 dkg sütőtök, 3-4 rózsa brokkoli, 2-3 ujjhagyma, kókusztej, fűszerek ízlés szerint

Elkészítés:
A sütőtököt, brokkolit és a hagymát felvágtam. Elsőnek a sütőtököt kókuszzsíron megpirítottam, majd mikor már majdnem kész,hozzáadtam a brokkolit és a hagymát. 3-4 percig együtt is pirítottam őket, majd a végén hozzáöntöntöttem a kókusztejet. Ízlés szerint fűszerezzétek. ( én fokhagymával,sóval és zöld curryval ízesítettem)

Zöldséges ragumat téliszalámival fogyasztottam, de remekül illik hozzá bacon/serrano sonka is. “Különc vega” egyéni anyagcsere-profilnak megfelelően: téliszalámi/serrano sonka/bacon helyett avokádóval ajánlom.

Jó főzést Mindenkinek és jó étvágyat!


Ha időben szeretnél értesülni aktuális eseményeinkről, aktiváld havi rendezvényértesítőnket!