Libavacsora

Libavacsora
Rebeka
2021.02.02.
Mai vacsoránk (kiegyensúlyozott egytálétel): sütőben sült libacomb(/kacsacomb), petrezselymes burgonyával, fermentált zöldséggel (vajtök).
 
 
Igaz a libacomb nem a leggyorsabban elkészíthető étel, azonban előnye, ha előkészítettük és betettük sülni, már nem igényel különösebb figyelmet.
 
  1. A libacombot sóval, borssal, friss korianderrel ízesítettem, így ment a sütőbe.
  2. A főtt burgonyát serpenyőben gheeben (vagy libazsírban) megforgattam, majd hozzáadtam a friss petrezselymet is.
 
Müller Ildikó ízletes fermentált zöldségei koronázzák meg ezt az ízletes vacsorát.
Így alacsony FODMAP-menü. Burgonya helyett paszternákkal vagy fehér édesburgonyával pedig szigorú, paleolit szemléletű AIP – így szénhidrát-csökkentett is. Libacomb vagy libaszárnytő helyett libamellel (és burgonyával) inkább mérsékelt anyagcsere-profilba illik. Ilyen egyszerű ez… 😉
 
 
Szép estét Nektek! Sok sikert kívánunk az egészséghez.
 
 
 
 

https://www.facebook.com/TaplalkozasBeallitas/posts/3865248343525901

Ha időben szeretnél értesülni aktuális eseményeinkről, aktiváld havi rendezvényértesítőnket!

KIÚT AZ INZULINREZISZTENCIÁBÓL!Január 26. 17:45 ELŐADÓ: Bartha Ákos táplálkozás-kutató

Így gyógyulhatsz ki az IR-ból!

  • Valóban arany középút-e a ”160 gramm szénhidrát diéta”??
  • Tévhitek és buktatók az IR-t érintő táplálkozásban. 
  • Melyek a gyakorlatban valóban működő, hatékony megoldások az inzulinrezisztenciára?
  • Kiváló lehetőség az eltervezett életmódváltáshoz is!

Segítünk felfedni és megmagyarázni, hogy mi zajlik a szervezetben, hogy megtaláld az egyensúlyt.