Legyen minél színesebb tányérotok!

Legyen minél színesebb tányérotok!
Palágyi Adrienn
2020.04.07.
Minden étkezésemhez köretként – a jó minőségű keményítő mellé (pl. édesburgonya, rizs, quinoa, hajdina, főzőbanán) – fogyasztok különféle zöldségeket is.
 
Mai ebéd mellé egy csodás, színes kompozíciót választottam: fodros kel és sárgarépa párolva, úgy, hogy még a zöldségek roppanósak maradtak.
 
  1. A fodros kelt kisebb darabokra vágtam, a sárgarépát hámozóval szeltem.
  2. Fűszerezésnek sót és borsot használtam. Tálaláskor friss citrom levével locsoltam meg.

 

A növényi színanyagok mellet, melyek számos jótékony hatással bírnak, a sárgarépa béta karotint, K1-vitamint, káliumot, mangánt tartalmaz, a fodros kel C-vitamint, magnéziumot, K1-vitamint, B6-vitamint, folátot, kalciumot, vasat, rezet, mangánt tartalmaz.
 
Legyen minél színesebb tányérotok!
Szép estét Nektek!
 

Minden étkezésemhez köretként – a jó minőségű keményítő mellé (pl. édesburgonya, rizs, quinoa, hajdina, főzőbanán) -…

Közzétette: Táplálkozás-Beállítás – 2020. április 2., csütörtök

Minden étkezésemhez köretként – a jó minőségű keményítő mellé (pl. édesburgonya, rizs, quinoa, hajdina, főzőbanán) -…

Közzétette: Táplálkozás-Beállítás – 2020. április 2., csütörtök

Ha időben szeretnél értesülni aktuális eseményeinkről, aktiváld havi rendezvényértesítőnket!

KIÚT AZ INZULINREZISZTENCIÁBÓL!Január 26. 17:45 ELŐADÓ: Bartha Ákos táplálkozás-kutató

Így gyógyulhatsz ki az IR-ból!

  • Valóban arany középút-e a ”160 gramm szénhidrát diéta”??
  • Tévhitek és buktatók az IR-t érintő táplálkozásban. 
  • Melyek a gyakorlatban valóban működő, hatékony megoldások az inzulinrezisztenciára?
  • Kiváló lehetőség az eltervezett életmódváltáshoz is!

Segítünk felfedni és megmagyarázni, hogy mi zajlik a szervezetben, hogy megtaláld az egyensúlyt.