Főétkezés színhús nélkül

Főétkezés színhús nélkül
Rebeka
2020.09.09.

Mérsékelt anyagcsere-profilnak megfelelő. Gyorsan összeállítható színhúsmentes “vega tál” a meleg nyári napokra, ha valaki nem szeretne színhúst enni.

  1. A vöröshagymát felaprítottam, kókuszzsíron dinszteltem, hozzáadtam a jól átmosott quinoát, sóztam, és felöntöttem 1,5-szeres mennyiségű vízzel. Megvártam míg felforr, majd fedő alatt, legkisebb lángon hagytam megfőni. Amikor elkészült, felaprított, friss petrezselyemzöldet kevertem hozzá.
  2. Egy serpenyőben zsíron lilahagymát pároltam, hozzáadtam a feldarabolt barna csiperkét, megpároltam, a végén hozzáadtam a felkockázott cukkinit, fűszereztem.
  3. 2 tojást megfőztem, nyers sárgarépacsíkokat szeleteltem, cukkinispirált készítettem, majd ezeket mind szépen belehelyeztem egy öblös tálba egy kevés retekcsírával. Így natúran is nagyon ízletes volt, de valamilyen finom salátaöntettel vagy fűszermixxel is “meglocsolhatod”.

Jó étvágyat!

Király Éva

Gyorsan összeállítható színhúsmentes "vega tál" a meleg nyári napokra, ha valaki nem szeretne színhúst enni. Mérsékelt…

Közzétette: Táplálkozás-Beállítás – 2020. augusztus 31., hétfő

Ha időben szeretnél értesülni aktuális eseményeinkről, aktiváld havi rendezvényértesítőnket!